
Títol: El arte y la imaginación en la infancia
Autor: L. S. Vygotski
Editorial: Akal S.A.
Any d'edició i lloc: Madrid, 2009
ISBN: 978-84-460-2083-7
Sinopsi:
Aquest llibre és una de les primeres obres de Vigotsky, on fa un anàlisi del caràcter i del desenvolupament de la imaginació artística dels infants. Vigostky ens mostra l'estudi de diferents manifestacions culturals que es poden trobar treballant a través de l'art a l'escola.
Tot pensant. Recursos per a l'Educació Infantil
Autor: Gianni Rodari
Editorial: Aliorna
Any d'edició i lloc: Barcelona, 1989.
Autor: Luis García Montero
Editorial: Comares
Any d'edició i lloc: Granada, 2009
ISBN: 84 - 8151 - 851 - 4
Aquest llibre és una de les primeres obres de Vigotsky, on fa un anàlisi del caràcter i del desenvolupament de la imaginació artística dels infants. Vigostky ens mostra l'estudi de diferents manifestacions culturals que es poden trobar treballant a través de l'art a l'escola.
Tot pensant. Recursos per a l'Educació Infantil
Any d'edició i lloc: Barcelona, 2003
ISBN: 84 - 7602 - 591 - 2
Sinopsi:
Es tracta d'un manual per als mestres o els pares que complementa el llibre de contes. En aquest apareixen activitats que estimulen el pensaments dels infants a partir de contes, de jocs i pintures.
Gramàtica de la fantasia. Introducció a l'art d'inventar històries
Autor: Gianni Rodari
Editorial: Aliorna
Any d'edició i lloc: Barcelona, 1989.
ISBN: 84 - 7713 - 043 - 4
Sinopsi:
En aquest llibre, l'autora ens mostra alguns mètodes per ajudar tant als infants com als adults a explicar i crear histories, com per exemple molts exercicis, tècniques i activitats per fer-ho. A més a més, hi apareixen moltes experiències de l'autora amb infants, cosa que ajuda a entendre molts comportaments i actituds d'aquests.
Lecciones de poesía para niños inquietos
Autor: Luis García Montero
Editorial: Comares
Any d'edició i lloc: Granada, 2009
ISBN: 84 - 8151 - 851 - 4
Sinopsi:
García Montero en aquest llibre tracta d'introduir als infants en el món de la poesia com si fos una manera de coneixes a ells mateixos i al món que els envolta a través de diferents consells pràctics.
Llegir i escriure per viure
Títol: Llegir i escriure per viure. Alfabetització inicial i ús real de la llengua escrita a l'aula.
Autor: Montserrat Fons Esteve
Editorial: La Galera
Any d'edició i lloc: Barcelona, 1ª ed. 1999
García Montero en aquest llibre tracta d'introduir als infants en el món de la poesia com si fos una manera de coneixes a ells mateixos i al món que els envolta a través de diferents consells pràctics.
Llegir i escriure per viure

Autor: Montserrat Fons Esteve
Editorial: La Galera
Any d'edició i lloc: Barcelona, 1ª ed. 1999
ISBN: 978 - 84 - 24604 - 14 - 1
Sinopsi:
En aquest llibre, l'autora ens mostra com l'ús real de la llengua escrita provoca situacions de lectura i d'escriptura que, amb una adequada intervenció del mestre o de la mestra, permeten aprendre a llegir i escriure amb sentit per viure als infants de l'educació infantil i els primers cursos de la primària.
En aquest llibre, l'autora ens mostra com l'ús real de la llengua escrita provoca situacions de lectura i d'escriptura que, amb una adequada intervenció del mestre o de la mestra, permeten aprendre a llegir i escriure amb sentit per viure als infants de l'educació infantil i els primers cursos de la primària.
No hay comentarios:
Publicar un comentario