LECTURES COMPLEMENTÀRIES

El arte y la imaginación en la infancia 

Títol: El arte y la imaginación en la infancia


Autor: L. S. Vygotski 


Editorial: Akal S.A.


Any d'edició i lloc: Madrid, 2009


ISBN: 978-84-460-2083-7



Sinopsi:
Aquest llibre és una de les primeres obres de Vigotsky, on fa un anàlisi del caràcter i del desenvolupament de la imaginació artística dels infants. Vigostky ens mostra l'estudi de diferents manifestacions culturals que es poden trobar treballant a través de l'art a l'escola. 



                                                                                                                                         


Tot pensant. Recursos per a l'Educació Infantil 


Títol: Tot pensant. Recursos per a l'Educació Infantil

Editorial: Eumo

Any d'edició i lloc: Barcelona, 2003

ISBN: 84 - 7602 - 591 - 2


Sinopsi:
Es tracta d'un manual per als mestres o els pares que complementa el llibre de contes. En aquest apareixen activitats que estimulen el pensaments dels infants a partir de contes, de jocs i pintures.

                                                                                        

Gramàtica de la fantasia. Introducció a l'art d'inventar històries

Títol: Gramàtica de la fantasia. Introducció a l'art d'inventar històries

Autor: Gianni Rodari

Editorial: Aliorna

Any d'edició i lloc: Barcelona, 1989.

ISBN: 84 - 7713 - 043 - 4

Sinopsi:
En aquest llibre, l'autora ens mostra alguns mètodes per ajudar tant als infants com als adults a explicar i crear histories, com per exemple molts exercicis, tècniques i activitats per fer-ho. A més a més, hi apareixen moltes experiències de l'autora amb infants, cosa que ajuda a entendre molts comportaments i actituds d'aquests. 

                                                                                 

Lecciones de poesía para niños inquietos

Títol: Lecciones de poesía para niños inquietos

Editorial: Comares

Any d'edició i lloc: Granada, 2009


ISBN: 84 - 8151 - 851 - 4

Sinopsi: 
García Montero en aquest llibre tracta d'introduir als infants en el món de la poesia com si fos una manera de coneixes a ells mateixos i al món que els envolta a través de diferents consells pràctics. 

                                                                                                          


Llegir i escriure per viure


Títol: Llegir i escriure per viure. Alfabetització inicial i ús real de la llengua escrita a l'aula. 

Editorial: La Galera

Any d'edició i lloc: Barcelona, 1ª ed. 1999

ISBN: 978 - 84 - 24604 - 14 - 1

Sinopsi: 
En aquest llibre, l'autora ens mostra com l'ús real de la llengua escrita provoca situacions de lectura i d'escriptura que, amb una adequada intervenció del mestre o de la mestra, permeten aprendre a llegir i escriure amb sentit per viure als infants de l'educació infantil i els primers cursos de la primària. 



No hay comentarios:

Publicar un comentario